FUTAPARK

Nincs jobb, mint a friss levegőn, jó társaságban, kitűnő hangulatban mozogni, edzeni.

FUTAPARK edzéseimet tavasztól őszig a Halesz-parkban tartom szombat reggelenként.

Komplex szemléletű atlétikus jellegű edzések.
Az edzés célja a szív- és keringési rendszer fejlesztése kardio technikákkal és az erőnlét fokozása saját testsúlyos gyakorlatokkal. Az edzések komplex szemléletét a gerinc-, ízületvédelem és a pulzuskontroll adja.
A kardiovaszkuláris rendszer edzése a legfontosabb az összes kondicionális képesség (erő, hajlékonyság, koordináció) közül. Miért? Mert a szív- és keringési rendszer látja el minden sejtünket az aerob munkavégzéshez szükséges oxigénnel. Ha a kardiovaszkuláris rendszer edzetlen, annak minden sportképesség egyaránt látja kárát.
Az edzés során nem csak futunk, sőt, van olyan, aki egyáltalán nem fut pl. túlsúly miatt. Hallottál már a power walkingról (erőltetett séta)? Akinek a futás nem megy, hát sétál..., de azt jó gyorsan teszi.
Azzal, hogy tempósan gyalogolsz és viszel bele karmunkát is (ahogy a futásnál is tennéd) a pulzus megemelkedik. Hatékonysága zsírégetés szempontjából jobb is, mint a futásé. Az ízületekre gyakorolt kímélőbb hatásáról nem is beszélve...
Használjuk a parkban található korlátrendszert, a padokat, a lépcsőt, kihasználjuk a domborzati viszonyokat.

Igyekszem kreatív és változatos lenni. :-)

A hangulat remek, a környezet parádés, a reggeli edzésnél pedig kevés frissítőbb dolog létezik.

A kávét leszámítva. ;-)